Szak(áll)irodalom

Termékteszt - Favágó Szakállolaj

2015. május 30. - TheBeardBard

Minél mélyebbre ástam magam a külföldi szakáll-szakirodalomba, annál inkább kezdtem azt érezni: Ez a szakállolaj valami megkerülhetetlen dolog. 
Az aktuális szakállnövesztési fázisomban még csak a 8. hétnél tartok, de a szak(áll)értők meggyőztek, hogy már viszonylag rövidebb hossznál is érdemes elkezdeni az ápolást. 
A szakallasember.hu-ra már a szakállolajas bejegyzés írásakor rátaláltam. És mivel láttam, hogy májusban nem számolnak föl szállítási díjat, úgy döntöttem, befektetek. 
Megérte. 

A rendelésnél elcsesztem az adatkitöltést, lemaradt a házszám. E-mailben fordultam a supporthoz. 
A válasz egy órán belül megérkezett, kedvesek, korrektek voltak, a hangvétel abszolút emberbaráti volt, és érdeklődtek, hogy a következő munkanap jönnének is, nekem hogy volna alkalmas. 

Sehogy nem volt az, de a párom itthon volt, ő vette át a csomagot. 
A következőkről számolt be: 
Egy középkorú, nagyszakállú, kedves, közvetlen, mosolygós úriember csöngetett be a dobozzal. Levette a lábáról. 
Ami engem illet, azt mondom: eléggé megnyugtató, ha szakállápolási termékekkel szakállasok foglalkoznak, valószínűleg bíznak a saját cuccukban. 

20150526_104523.jpg

Külcsín

A dobozra is rá volt nyomtatva a céglogó, a vonalakból álló szakállas ember. 
Még a számlán is ez díszelgett. 
Tök menő. 

20150526_104608.jpg

A csomagolás többszörösen van biztosítva. Szigetelőanyag, papírtasak, abban is papírcsíkok, és a legmélyén eldugva a szakállolaj. 
Matrica is járt hozzá. 

20150526_104720.jpg


Ahogy kicsavartam a 20 ml-es üvegcsét, megcsapott a kellemes borsmentaolaj illata. 
Két másik szakállolaj is kapható náluk. Az Üzletember szakállolaj zsálya-, a Repülő cirkusz pedig citrus illatú. Nekem elsőre a borsmenta volt a legszimpatikusabb, ezért rendeltem a Favágót, de nincs kizárva, hogy benevezek a másik kettőre is. 


A kupakba egy praktikus pipetta is be van építve, ami megkönnyíti a cseppek adagolását. 

20150526_110610.jpg
Összetétel

Ami a beltartalmat illeti: Nem lehet azt mondani, hogy Szakállasemberék spórolnának a jóval. Kutakodásaim közben ugye azt olvastam, hogy a szakállolaj általában kétkomponenses. 
A Favágó olaj ehhez képest meglepően komplex.

Egyszer van benne Jojobaolaj, ami állítólag a leginkább hasonlít az ember bőre által természetes módon termelt olajra, ezért ez hidratál a legjobban.
Másrészt van benne Édesmandulaolaj is, ami A, B1, B2 és B6 vitamint tartalmaz. 
A fő illóolaj a Borsmentaolaj, de tartalmaz Teafaolajat is, ami gombaölő hatású, és végül van benne még egy kis Narancsolaj, ami fertőtlenít, méregtelenít gyulladásgátló és bőrnyugtató hatása van. 

Ezeket a komponenseket figyelembe véve, számomra egyértelmű, hogy nem csak összehajítottak két olajat, aztán nesze szakállas hülyegyerek, vegyed, vigyed, jó lesz neked. Nem. Ez a termék ki van találva. Minden problémára gondoltak, ami a szakállasokat fenyegetheti, a bőrszárazságtól és bőrirritációtól kezdve a pórusok eltömődésén és gyulladásán át az esetleges gombásodásig.
És ez nekem nagyon szimpatikus. 

Na és a hatása? 

- Most egész este ezt fogod csinálni? - kérdezte a barátnőm az első használat után. - Mármint hogy a saját szakálladat fogod taperolni? 
- Nem tudom megállni! Pihepuha vagyok és borsmenta illatú!

Túlságosan hozzászoktam már a szőröm durvaságához. A különbség azonnal jelentkezett és meglepő volt. Tényleg megpuhította a szőrszálakat, egyszerűen jó volt hozzáérni. Mivel a hossza még nem túlságosan látványos, így képet nem készítettem, mert nem volt értelme.

Összefoglalva

Már egy hete használom. Mivel ez az első termékem, így összehasonlítási alapom nincs, pontszámot nem adok, de:  

- Az ügyfélszolgálat nagyon emberbarát
- A futár kedves
- A termék megjelenése igényes
- Az összetétele nagy odafigyelésről és hozzáértésről tanúskodik
- A hatása az elvártaknak megfelelő

Elégedett vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://beard.blog.hu/api/trackback/id/tr87492234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása